onsdag 22 oktober 2008

Bara så beklagligt

Jag hade verkligen inte tänkt att skriva mer om det här.
Men jag vill tipsa om namninsamlingen och
dessutom ge mitt stöd till Marcus Birro.
-------------------------------------

- För de som inte tycker det är ok att förnedra på det sättet K gör.

--Ta mig till namninsamlingen--

---------------------------------------

Surfar som vanligt in för att kolla vad som skrivs mest om i bloggvärlden.
Sorgligt, beklagligt och helt fel, enligt min uppfattning.
Aftonbladet idag om TV4 som behåller Katrin som programledare
Okej, då är det tydligen det som ska vara förebilden -
för unga som vill synas, som vill komma in i media.
Var väldigt elak, strunta i andra och förnedra dom.
Det är rätt väg att gå för att synas.
Precis när jag började tro att det fanns hopp om vilka signaler man vill skicka,
att förnedra andra inte var okej.
Bara så tragiskt
--------------------------------------------

Ännu mer tragiskt är de kommentarer som skrivits i Marcus Birros blogg.
Det går inte att uttrycka sitt stöd där efter att han har stängt den idag -
vilket jag till fullo förstår.
Vill jag bara här - i min lilla blogg - i min lilla värld -
uttrycka mitt fulla stöd för honom, för att han inte accepterade.
Också en tanke till hans familj som utsätts för det här.

Kan inte ens med att skriva av det som skrivits till honom.
Klicka in i hans egen blogg och läs.

Det är verkligen så osmakligt att ord inte finns
Fy fan, vad ledsamt!
-----------------------------

Elaka människor kommer alltid att finnas,
frågan är väl hur omgivningen reagerar på dom.
-----------------------------
Läs vad andra tycker -HÄR-

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hon ska inte vara kvar! Hon kan verkligen inte sköta det på ett snyggt sätt.

Anonym sa...

Jag håller med dig hon ska inte vara kvar i programmet. Jag hoppas att det är okej, jag har länkat till ditt inlägg från min blogg.