lördag 25 oktober 2008

Jag har blivit beroende...


Jag har sista tiden blivit beroende av bloggar.
Vissa hoppar jag in och läser dagligen,
andra ramlar jag in på av en slump.
Det finns så många som är så otroligt duktiga att skriva.

Ibland hoppar jag också in på bloggar som egentligen inte intresserar mig så mycket,
men när de ligger högt på topplistorna blir jag nyfiken på vad de skriver.

Många av dom är tjejer!
Bra!

Men en annan sak är kommentarerna i vissa bloggar.
Om du själv provocerar kan jag förstå att det blir en viss nivå.
Men vissa får sjukt elaka påhopp, till och med att folk uppmanar dom att ta livet av sig.
Undrar om det är samma personer som hoppar runt och skriver likadant i bloggarna?
Undrar vad det är som triggar så pass, att man känner så, när den som skriver
inte provocerar i text, utan mer i utseende?

Medaljen har 2 sidor.
Jäkligt glad över att inte ligga på toppen och få sådana kommentarer.
Fast det är klart - givetvis skulle jag vilja få de pengar som de som bloggar kommersiellt får.

Hur som helst. Kanske en del av de som skriver kommentarer skulle behöva lite varmt kaffe

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

en del personer mår nog inte så bra eftersom dom skriver som dom gör. Sedan är det nog många som känner sig anonyma då dom sitter bakom sin dator. Lite som när en del kör bil och helt plötsligt blir extremt aggresiva. Ha a..

Bitten sa...

Visst är det väl roligare att både få och skriva snälla kommentarer. Man ska vara snäll, annars får man inga kompisar. ;)