lördag 25 oktober 2008

Någon som har ett bra tips?

Jag tycker om katter.
Jag tycker inte om kattpiss.

En grannes katt har sedan i somras bestämt sig för att min entré
är dennes toalett.
Under trappan som går till min ytterdörr har jag sett den hoppa ut ett
antal gånger.
Det första jag känner när jag öppnar dörren är den fräna doften
av kattkiss.
Det första mina besökare känner när de ringer på hos mig är doften av kattkiss.
Jag börjar faktiskt ledsna på det.
Hörde någonstans att citron skulle vara bra för att hålla katter borta.
Kröp in och duschade väggarna under trappen.
Please!!! Är det någon som har något bra tips?
------------------------


En annan odör det står om idag är fisen-prutten.
Alla gör det, de flesta försöker dölja det, några få verkar tycka att de är väldigt
roliga... Tack och lov att de är få!

Okej, pruttar kan vara roliga.
Men då är det när Doris pruttar.
Händer ibland när hon sitter, en riktig prutt bränner av.
Doris skrynklar sin panna i några extra lager och tittar undrande där hon suttit
efter vad det var som lät.
Doris har nog bra blodtryck!

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Aaaw, sötis! Det handlade mest om tjejer som bara vill lära känna mig för att jag är bög och tror att jag är på ett visst sätt för det. :) Vi kan shoppa lite kläder om du följer med mig och shoppar skivor sen haha! ;) Puss.