onsdag 22 oktober 2008

Onsdagsrapport

Beställde tid hos kiropraktorn, ska dit i morgon.
Riktigt välbehövligt eftersom jag har jäkligt ont.

Erika ringde och vill träffas för hunddejt.
Doris ääälskar Freia, så det var lysande.
Jag var verkligen deppig idag och efteråt gick vi hem och tog en fika här.
Trivsamt med sällskap


Lerke och Erika


När man känner sig lite sådär så brukar jag klippa träd eller göra något fysiskt,
problemet är att jag egentligen har för ont just nu för att göra det.
Men jag tog lite värktabletter - krattade lite löv och grävde lite kompost.


Och kratta löv behövs verkligen.

Helt slut och däckade.


Fick ett sms från min söta granne som undrade
om jag skulle komma över på lite Tacos och prata lite Aloe Vera.
Mat - YES!

Så nu är jag hemma och det känns bättre än tidigare idag.

Tittar på TV och kom att tänka på min rara vän Karina som lät mig
få deras gamla TV. Och blev liksom lite glad...

Inga kommentarer: