torsdag 16 oktober 2008

Lämna blodprover i ösregn

Det ösregnar!
Doris gjorde en helomvändning och vägrade sätta sina bruna tassar utanför dörren.
------------------------
Men jag min stackare är tvingad ut i detta elände.
Jag ska äntligen försöka komma iväg och lämna blodprover.
Men jag måste komma mellan kl 8-10, och vara fastande sedan kl 20.00
kvällen innan.
Det har tagit tid att lyckas med dessa 2 saker.
Nu ska jag dit!
--------------------------
Började med att kika in i mailen.
Annalena - Hann titta på dom 2 första på kortet, skrattade gott!
Du är så himla skön, och ja du har rätt jag behöver muntras upp.
Ska titta vidare när jag kommer hem.
Kram

2 kommentarer:

anu sa...

........ hoppas det gick bra med blodproverna... i detta skitväder....

Anonym sa...

Åja så farligt var det inte att gå ut i regnet.. Det var ju iaf inte kallt *ler*
Men gú vad jag avundas dig till att ha en braskamin.. Hur skönt som helt.. Ska nog komma ner fler ruggiga dagar och bara mysa framför den med en god kopp kaffe *ler*
Kram