onsdag 29 oktober 2008

Här sitter jag

Brasan är tänd i braskaminen.
Kom just in från en kall promenad med Doris.
Funderar över hur kallt det ska bli i natt, ska jag orka bära in lite blommor?
Nä, jag tror jag sitter kvar här.
------------------------

Andra stackare som ofrivilligt får sitta kvar
är de som bokat resa med Sterling Airways som gått i konkurs.
De som bokat resa får inte tillbaka pengar och resenärer sitter strandade.
Andra flygbolag går in och försöker hjälpa resenärer hem.
Riktigt surt.
--------------------------

Är sugen på nåt,
försöker komma på vad.
Chokladpudding, jordnötter, smågodis, Texas Pecan glass...
Ähh, har ändå inget hemma.
--------------------------

Snart börjar Grey´s Anatomi -
idag ska jag komma ihåg att titta.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer: