söndag 12 oktober 2008

Det blev stan och kikade på Tess

Kl. 21.30 ringer Sofia.
S -Vad gör du?
M - Soterar papper, kollar TV.
S - Men det är ju idag vår kompis Tess spelar. Du skulle väl med?
M -Oj, oj, oj. Det hade jag glömt. Klart jag ska med.


Så hamnade vi då på Blue Moon Bar på Birger Jarlsgatan.
Det var där Tess skulle uppträda.


Sofia och Johan

Bra låtar, bra show -Tess var helt enkelt superbra.
Blir lite sunkiga bilder med min mobil, men ni får hålla till godo med dom ändå.

Det här då en skön liten samlingsbild på mig, Johan och Sofia.
Lyckades inte helt få med oss. Men Johan syns ju bra :)


Tess och jag efter spelningen.
Jag ser rätt konstig ut, tror jag svär över att kameraknappen hängt sig.
Men Tess är snygg i alla fall.



Så vi blev kvar till stängning.
Efter det kom någon på den lysande idén att åka till Patricia,
inte heller ett ställe jag brukar gå på.
Men av någon anledning så lät det som ett lysande förslag just då :)

Så vi stannade kvar och stängde det stället oxå.
För er som inte var på Blue Moon igår - Här kan ni se en video med Tess


Tess - The second you sleep ( I stay to watch you fade away)

Inga kommentarer: