fredag 24 oktober 2008

Nu har jag varit fiffig - igen, suck

Ibland får jag väldigt bra idéer - gärna sent
- precis innan jag ska sova.
Jag tycker i alla fall själv att de verkar vara väldigt bra just då.

Nu kom jag på något fiffigt med rss och upptäckte att pinga sin blogg.
Det funkade från början.
Innan jag gjorde det där fiffiga...
som jag inte har en aning om vad det var...

Jag som var så stolt att jag precis lärt mig det på bloggportalen.
Och att de inlägg jag skrev om funderingar över artiklar kom med.
Nu kommer inte alls min blogg med längre.
Undrar vad jag gjort???
------------

En annan som undrar vad hon gjort är någon Kissie
som tydligen ligger högt på listorna över lästa bloggar.
Har inte läst, den men i artikeln i Metro står det att hon varit för kaxig.
Tösen själv säger att hon är ju bara sjutton år...
Ibland verkar man tycka man är väldigt vuxen när man är sjutton,
och ibland att man baaaara är det...
Dock får hon grym reklam i Metro som även hänvisar till hennes blogg.
Det är bara att gratulera!
-------------------

Glider även in på artikeln om Blondinbella som ska börja blogga igen.
Återigen är det Metro som står för denna ooootroliga nyhet.
Och jag hakar givetvis på...
Men, vänta... Skulle inte hon satsa på studier...?
Och ta ett långt uppehåll...?
Många har ju följt hennes blogg så de blir ju glada.
------------------

En av mina favoritbloggar är tjuvlyssnat.se,
man skrattar rätt bra åt det som står.

Inga kommentarer: