fredag 31 oktober 2008

Lite shoping

Idag har man tvingat sig ut.
Insåg att jag hade ett presentkort på ICA på mat som gick ut.
Man vill inte missa 50 kronor mat.
Lite sallad, gurka och annat smått och gott.

Passade på att gå in på Telia för att låsa upp min mobil.
300 kronor för att låsa upp mobilen tycker jag är jäkligt dyrt.
Men, men... För varje månad så förlorar jag pengar när jag inte kan byta till en
billigare operatör, så det är bara att bita ihop.

Min hårfön - you know...

a la 50-tal.




Inte nog med att den inte är helt bra, den känns inte helt "safe heller.

Kom på att jag hade ett presentkort som jag fått på Clas Olsson.
Fick det när jag fyllde år i december förra året och hade sparat på det.

GRATTIS MAGDALENA!
Tänkte jag och köpte mig en ny hårfön.
Riktigt ordentligt lyxade jag till det och tog den dyraste finaste.
Och sedan som pricken över i, var presentkortet på 100 kr mer än
vad jag trodde. Så 98 kronor var allt jag behövde betala!
Det var helt klart "En bra sak" idag!


Min nya fön, en liten present till mig idag

2 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Hej, vännen! Jag ville bara tipsa dig om den nya funktionen Bloggintresserade längst ner till höger på min blogg. :) Den är speciellt för folk med Blogger-konton. Spana gärna in den! Kram! <3

Anonym sa...

hehe Ja det va nog dags att köpa en ny fön! Å mat behöver man ju med ha! Skönt att du kom ut i det fina vädret lite iaf! Kram