tisdag 21 oktober 2008

Tankar om tävling

Tar en snabbsväng förbi bloggportalen.se - brukar kika in där.
Blir snabbt uppdaterad om vad som rör sig mest.

Ser i avdelningen - mest länkade till att det är en tävling i någons blogg.
Det verkar vara ett lyckat knep det där för att "köpa" besökare.
Man lottar ut något i sin blogg,
mot att bild och länk läggs till med hänvisning till egna bloggen.

Själv deltog jag i en tävling från en fotograf.
Allt handlar om att sprida sig själv.
Tyvärr vann jag inte.

Har jag några åsikter om det är bra eller dåligt att göra så?
Njaee, tror inte det.

Jag kan lotta ut en lagning av min bil.
Länka till mig och du får svetsa min bil.
Hey!!! Kan inte det vara något?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker absolut du ska prova det jag. Läste du inte om den ensamstående mamman som i utbyte mot datorer till sina söner skänkte hembakade bullar? Hon fick datorer så hon klarade sig, kan jag säga. Funkade hur bra som helst. Locka med äppelmoset, vettja! ;o)

kraaaaam