måndag 27 oktober 2008

En bra sak - bli bjuden på middag!

"En bra sak" idag - Bli att bli bjuden på middag.
Jo, jag och Doris gick upp till Madde och Fredrik som bjöd på korv stroganoff


Färdigt när vi kom - perfekt!


Och det var nog den godaste stroganoff jag ätit :)


Fredrik glider runt lite i våningen...


Magdalena - me - moi
Jag skulle försöka ta en bild på Dagens Outfit


Och det gick ju lite lagom bra eftersom
Zally fick för sig att bara ÄÄÄäälska mig.


Madde fixar latte som jag beställt.


Mycket mjölk...


Fixade Doris frissa lite - hon kör lite backslick
brat-stil idag.


Fikade i deras vardagsrum.
Och eftersom Doris är en väldigt, väldigt liten hund fick hon givetvis plats i soffan.
----------------------

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack det var snällt sagt *bockar och bugar*
Haha jag Zally ÄÄÄÄLSKAR alla som är på golvnivå och över.. Särskilt om ´man pratar med henne *asg*
Hon é för söt den lilla sötnäsan.
Trevligt med sällskap.

Magdalena and Co in US sa...

Men det var verkligen gott!