måndag 27 oktober 2008

Utmaning

Har fått en utmaning från Bitten - Mad World.
Reglerna är följande:
• Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
• Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
• Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har galet många pelargoner, min pelargonsamling består av fler än 300 olika arter.
2. Jag kan stå på huvudet.
3. Jag får plats i en IKEA - storkasse som man stoppar varor i när man handlar där. Japp, jag har provat.
4. Jag blir superstressad om någon lämnar kylskåpsdörren vidöppen för länge.
5. Jag tycker inte om när någon tar på mina fötter.
6. Jag älskar kräftor.
7. Jag har en hang-up på elektriska köksmaskiner och vill/måste ha alla.

Detta skickar jag vidare till: Nordanvinden, Imdatbitch, BimboBoy, Starspangled, HZ Angeleyes, Ziri & Zallys Dagar, Silva

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj-
och vem kan motstå en utmaning så här på natten-inte jag i alla fall
kramar....

Anonym sa...

Jag antar utmaningen

Magdalena and Co in US sa...

Bra där!