fredag 31 oktober 2008

Torsdagsnatt


Blommorna på altan fick lite värmeljus.

Det är kallt här i Stockholm
-----------------------------

Trodde det skulle bli halt på vägarna i natt
men jag kan meddela att det var mest blött och blåsigt.

Tog mig in till stan till halv 12.
Åse övertalade mig att åka till "fel sida" om stan och plocka upp henne
eftersom hon inte ville gå i regn.
****
Vet inte riktigt hur bra det gick när jag försökte ta kort på oss 3,
men jag försökte många gånger, det kan jag lova.

Efter en stund kom det en kille förbi som förbarmade sig och..

Sofia, Åse & Magdalena

...så här blev det då.

Blev en trevlig kväll, som alltid.
Skönt att vara ute bland lite folk, blev rätt sent men som vanligt så
är det ingen baksmälla här inte, eftersom jag var nykter och körde.

Inga kommentarer: