måndag 13 oktober 2008

Vaniljbulle - Ja, tack

God Morgon - God Eftermiddag!
Fjärrkontrollen är återfunnen. Jag kommer kunna byta kanal på TV'n ikväll.
Man får vara glad för det lilla.


Rio och Isola kom i morse. De ska hänga här idag.

Skön avslappnad stil Rio har, eller hur?


Så ringde Madde och undrade om jag ville ha nybakta vaniljbullar...
Japp, så klart jag ville.

I hennes "enorma" 2:a var redan 2 hundar och 4 människor.
Hon tyckte att jag + 3 hundar var lite väl många.
Kan nog hålla med om det.
Två valpar som ska köra race är lite lagom kul.

Dorpi fick gå med och Isola och Rio vara hemma en liten stund.


Fler som passerade "Fik Madeleine"
Carola kontrollerar Ziris senaste utmärklser, Frida beundrar oxå.
Behöver man trädgårdsmätare i en 2:a?
Japp, tydligen. För här kom det hem ett par och fixade och planterade i blomlådor.
Dessutom tog de med Ziri -hunden, för de ville vara hundvakt.
Så vill jag oxå ha det!
Tror inte hon tar hundvaktsuppdrag - men däremot trädgård :)



Zally ligger som en liten glamour prinsessa på puffen.
Doris på golvet, nära bullarna...

Så traskade vi hem, hämtade Rio och Isola och fortsatte gå.
Hemma nu, ska göra en massa saker.
Isola och Doris är rätt "laid back".

Doris

Rio har fått för sig att det är lekstund just nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen igen!
Hoppas bullarna var goda för nu är dem slut ;) Har inga planer på att baka nya på ett tag..
Hehe Madeleine´s Fik.. Tja varför inte??? Det verkar som om det blir fullt på sittplatserna jag kan erbjuda *ler* Det ända som är lite dåligt med just detta fik är att det ger så dåligt betalt... Hmm måste komma på en lösning om det ska fungera *blink*

Klart att man behöver trädgårdsmästare i en tvåa.. Är det någon som undrar? Jag har faktiskt balkong med lådor.. *ler* Problemet med en trädgårdsmästare som denna är att jag själv inte får/kan bestämma när, var eller hur? Men va f**n det blir ju snyggt.
Kram på dig