tisdag 28 oktober 2008

Upp och ner eller puta med tuttarna?

Jaha, ännu en dag när jag har grymt ont.
Funderar på vad jag ska göra?
Ta en värktablett och hoppas den hjälper.
Vara stilla så att det inte gör ont?
Försöka göra några sköna gymnastiska
- yoga övningar för att det kanske skulle vara bra?
Igår försökte jag stå på huvudet, fick nån märklig idé om att det skulle vara bra...
Eftersom ingen kommer tro mig satte jag upp mobilen och tog bild.
Håll till godo med dessa märkliga bilder... ha ha.


Och, jag kan meddela att herrkalsonger
är billigare och väldigt sköna att skrutta runt i.
Kolla Doris på den första bilden -
hon sitter och bara är närvarande.

Annars får jag helt enkelt sitta och puta med tuttarna
och dra bak axlarna. Det skulle nog kanske till och med hjälpa bättre än att stå på huvudet.
-----------------------
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer: