måndag 27 oktober 2008

Vi är inga älgar!

Jag har nog nåt skit i kroppen,
är så vansinnigt trött idag också.

Lämnade bilen, fick låna mammas bil hem.
En riktigt gammal Toyota, utan servo...
Men dock något att ta sig fram med.
Hem slocknade.
-----------------------

Madde ringde och skulle ut i skogen med sina hundar.
Plockade upp mig och Doris.

Nu är det älgjakt -
Älgjakt - Svampplockare - Hundar -
Man får vara försiktig när man är ute i skogen

Vi är inga älgar!


Ser ni den gula pricken?
-Doris-


Det här var en av de renare pölarna dom hittade.

Nu ska jag sova IGEN.
Madde skulle göra korv stroganoff, och jag fick komma dit och äta sen om jag ville.
Det vill jag nog om jag inte är för trött.
---------------------

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

4 kommentarer:

Bitten sa...

Hoppas du känner dig piggare för du har fått en utmaning av mig. Jag brukar inte hoppa på sånt, men kunde inte låta bli.

Magdalena and Co in US sa...

Brukar inte orka med sådant, men idag kände jag mig lite på humör :) Så nu e de fixat och klart!

Anonym sa...

Vad var det du sa? Doris= rådjur och de två svarta lurviga? Sällsynta eroupeiska vildsvin! Hahaha.. Jag håller med.. De är inga Älgar.
Tja pölen var ju ren INNAN Zally sprang i den.. Haha sen blev det dyigt. Men de hade kul och det är huvudsaken *ler*

Magdalena and Co in US sa...

Japp, de andra 2 är långhåriga vildsvin av en mycket sällsynt art...
//m