torsdag 2 oktober 2008

Hon körde in i min bil - TVÅ gånger på rad... Comhem suger 2


Hade tid hos kiropraktorn i förmiddags, stressad som tusan parkerade jag bilen vid Liljeholmstorget. Hinner springa ca 20 meter när jag hör KRASCH bakom mig.
Vänder mig om och inser att det är en annan bil som kört in i min parkerade bil. Neeeeej... Jag har inte tid... Men det verkade bara vara backspegeln som rök. Visserligen rätt ordentligt men ändå inte så farligt. Vänder mig om för att prata med föraren i bilen, hon stod mitt i gatan och ingen bil kom förbi. Framför mig fanns en stor ledig plats, visar henne att hon kan köra in där så vi kan ta varandras uppgifter. När jag vänder mig om för att ställa mig på trottoaren ser jag i ögonvrån... det där ser inte bra ut VAD GÖR HON??? Jo, hon kör in i min bil IGEN. Den här gången kör hon in i främre flygeln av bilen. Man hör hur plåten gnisslar.

Jag går fram till henne och frågar:
- Ursäkta men har du körkort?
- Jaaa, säger hon och ser chockad ut. Jag ska till doktorn.
- Ja, med tanke på att du nu kört in i min bil 2 gånger så förstår du säkert att jag undrar.

Vad ska man säg, en del borde inte köra bil. Tyvärr hade jag gett bort mina skadeanmälningspapper, men jag kollade hennes körkort, kollade ägaren av bilen. Och eftersom det står massa taxibilar där i närheten hade jag en del vittnen som jag tog namn och telefonuppgifter till. Well, måste fylla i alla papper ikväll. Suck och stön vad sånt är jobbigt.

Comhem...
...fortsätter att imponera.
Fortfarande fungerar inte min hemtelefon efter att jag ringde igår och de skulle fixa det. Idag har jag ägnat mycket tid åt att sitta i deras telefonkö, vänta, få höra att de inte vet vad som är fel, vänta igen osv osv.
Roade mig med att googla på "comhem suger". Gissa om jag fick träffar...
Antingen kan du ju googla själv eller kolla de länkar jag lagt här:
Forum på IDG
Pellens blogg
Comhemsugerbloggen
Prova även sökorden
"comhem värdelöst"
"comhem sämst"
Fortfarande säger en röst "Numret är inte i bruk" när man ringer. Trots detta säger comhem att de inte ser några fel. Jag tycker det är rätt ordentligt fel...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ska jag prova att skriva här för alla säger att det inte fungerar

Anonym sa...

var inloggad med mitt google konto förra gången- testar igen