tisdag 1 mars 2011

Spackel dag


Längst upp i vänstra hörnet står coupons value up to $271 - nu är man rik vill jag lova ;)

Glömde skriva igår att jag minsann kom ihåg 3 st Columbus Dispatch.
Alla med inkluderade kupongbilagor. Sortering och kategorisering ligger på programmet. Sedan göra massa köp där jag tjänar pengar. JUST DET!!! TJÄNAR!!! Kvinnlig logik går ut på att man kan tjäna pengar när man handlar... Är säker på att jag hade en bra förklaring till hur det går till... Men den får vänta ;)

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Väntar fortfarande på HSN representanten som ringde om paket jag skickat tillbaka och som de hävdar inte kommit. Jag är mer än säker på att det inte är mitt fel eftersom jag gjorde enligt anvisningarna. Men hon jag pratade med var inte samarbetsvillig.
HSN har en hel bra saker jag kan rekommendera. Tror jag ska viga ett inlägg åt det, beror hur sur jag kommer bli över det här ärendet.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ena delen av väggen uppsågad och nästa bild första lagret

Annars har dagen mestadels besått i badrumsrenovering. Sågade upp en till vägg där jag vill ha nån form av garderob, satte igen stora hål i väggen och påbörjade bredspackling. Första lagret bredspackling är alltid sååå trist. Bredspackling är trist överhuvudtaget.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Fastnat i en läsa bok trend. Hoppas att det kommer leda mig in i att läsa igen. Jag saknar mina böcker. Nu är det Camilla Läckbergs "Sjöjungfrun" som håller mig sällskap i mitt snickrande, och jag har kollat att antalet cd skivor är rätt.



¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Sov dags . Imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer: