lördag 5 mars 2011

Lat Pizza kväll och Charlie Sheen


Det är skönt att vara lat. Ikväll var en lat kväll. Och vad är väl bättre än soffa, pizza och film.
Provade beställa via internet och dela pizzan med olika toppingar. Min del fick bacon, beef champinjoner paprika och lök. Paul fick Italian med pepperoni. Jag gillar inte den korven.
Och för en gångs skull fick vi faktiskt det vi beställde. Har haft lite otur med det tidigare.
Netflix fick visa "Did you hear about Morgans". Skriver mer om den filmen i annat inlägg.
Just nu kollar jag"Dateline NBC" om Charliee Sheen.
Under intervjun svamlar han så det är svårt att förstå, men det är något om att han har "Tigerblood" och är enastående, speciell över andra. Han ser klart påtänd ut, men hävdar att han är ren. Daaaaa!!!
Charlie är 45 år och bor ihop med två 24-åringar som han kallar hans "Goddesses".
Att han fått sparken från USAs mest populära serie 2 half men, kan han inte förstå.
Nej, reklamavbrottet över. Dags för mer Charlie

3 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Jag åt också pizza i kväll. Köpte en frusen pizza som är mycket god - Amy's Organiz Pizza med svamp och oliver. Amy's har massor med god, nyttig mat. Prova om det finns där du bor. Har faktiskt aldrig förstått charmen med 2 1/2 Men. Däremot kan jag se Friends och Seinfeld hur många gånger som helst. Ha en fin helg! Kram!

Magdalena and Co in US sa...

Vilken pizza är det? Jag tycker de flesta är för geggiga och med för mycket på. Tror jag är lite periodare när det gäller serier, just nu har det varit mycket Everybody loves Raymond och 2 12 män. Friends och Seinfeld gillar jag också. Gillar inte serier som man måste följa utan de med avslutande avsnitt passar mig bättre.

Annika sa...

SÅ himla sorgligt och patetiskt att se Sheen nu. Snacka om svammel.
OCH så känner jag sååå för hans medspelare i 2½ men. Snacka om att han satt dem på pottkanten.
2½ men är ju den allra populäraste serien här...
Tigerblod, hihi!
Kram!!