lördag 12 mars 2011

Pickerington 17 grader och sol

Sitter ute med Netbooken, fiffig liten sak och en kopp kaffe. Just hemkommen från en shoppingtur. Paul jobbar extra idag och jag shoppar upp pengarna. Alltså en trivsam fördelning. Har anmält mig till ett par kurser på Jo-Ann, det är som svenska Panduro,men ännu bättre. Idag hade de halva priset på kurser om man anmälde sig mellan kl 13.00-15.00 och det var precis vad jag gjorde. Handlade också lite pärlpyssel. Tycker det är så roligt att göra halsband. Kanske det ska bli min karriär här i USA. Hade kuponger med 40% och 50% off, så priset blev bra
Det är blåsigt med solen värmer och ger löfte om våren som är på ingång.
Nu ska jag göra lite skitgöra, i bokstavlig bemärkelse. Ut och städa hundarnas toalett- inhägnaden på baksidan. Sedan kanske lite mer badrumsrenovering och se igenom papperna vad jag egentligen anmälde mig till. We will see

2 kommentarer:

Annika sa...

KUL, visste inte att Jo-Annes ordnar klasser. YOu should go for you craft!!
KRAM!!

Magdalena and Co in US sa...

Ja, jag älskar att pyssla, bygga skapa. De har massor med olika klasser. Också för barn och ungdomar. Nu har jag anmält mig till 2 st så får vi se hur de är.