onsdag 16 mars 2011

Just nu är Hoppsan billig

Jäkla Hoppsan. När jag vaknade så fann jag en plastbit som ser ut som baksidan av en game controller. Vet inte säkert vad det är för jag har inte funnit resten.
Däremot verkar det som han varit på pippi jakt också, för en del av mitt duntäcke är söndertuggat. och det var inget billigt täcke.
Just när jag känner att det inte kan bli så mycket värre, då går hundjäklen förbi en av mina soppåsar-byggrester och lyfter på benet och slår en liten drill - INNE?????!!!

Han är billig idag, nån som vill slå till???

5 kommentarer:

Carina Sjöholm sa...

Vad roligt att läsa allt , skrattar så tårarna rinner :)) Och Hoppsan är så söööööt !
Vi saknar dej i Lilla Villan :((
Pussa vovvarna och kram till dej

Annika sa...

BUSHUND!! Fattar bilden ;-)
Säljes till lägstbjudande ;-)
Hoppas att han är lydigare idag :-)
Kram!

Magdalena and Co in US sa...

Carina- du vet hur det är ;)
Annika - han fick bara ha skylten för fotot, men han hade varit värd att ha den hela dagen. Hotade även med the cone nof shame - tratten. Men puckot bara viftade på svansen, lol

Anna - Swaussie sa...

Känner igen det där! Det finns dagar då man verkligen vill sälja dem billigt.

Såg att du hittat in i min blogg och adderat dig på min blogglista. Kul! Å så hittade jag ju en till blogg att fölka också vilket var ännu bättre. :)

Magdalena and Co in US sa...

Anna- Ja jag var inne hos Anne-Marie och såg din blogg idag, så jag hoppade vidare dit :) Välkommen hit!