fredag 11 mars 2011

Blir hungrig av att läsa bloggar

Tar en paus med min badrumsrenovering och läser lite bloggar.
Annika skriver om Läntan idag, fick mig att tänka på vad jag längtar efter.
Just nu är det Skogaholmslimpa. Vill ha en med Herrgårdsost, en med leverpastej och en med Kalles Kaviar.
Igår längtade jag efter choklad. GOD choklad. Tycker inte alls om Hersheys, vilket gör min man lite besviken då han tycker det är finfint.
Någon som har rekommendationer på god choklad i USA?
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Igår regnade det. Konstaterade att jag föredrar regn framför snö.
Skulle nog inte sagt det.


För idag såg det ut så här när jag vaknade

2 kommentarer:

Annika sa...

Hersheys smakar kräk. Det gör den verkligen. USCH!
Jag brukar köpa Ritter Sport, tysk. God!! Finns på Trader Joes och World Market bla. Sen har vi ju Godiva, världens godaste choklad. men den är ju inte direkt billig...
Kram!!

Magdalena and Co in US sa...

Visst är den ÄCKLIG. Hur kan man gilla den, obegripligt. Godiva är gott och dyrt. Ritter vet jag vi har hemma också, men tror inte jag smakat den. Hittade en som var helt ok, men minns inte vad märket var. Kommer du på annat godis som smakar gott SKRIV till mig.