lördag 19 mars 2011

Ingen kurs idag

Jaha, idag blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Hade en kurs inbokad på Jo Ann på kvällen. Eftersom jag tycker det är fantastiskt roligt att göra egna smycken så tänkte jag att det kunde vara fiffigt att lära sig grunderna på riktigt, men framför allt att det kunde vara en social sammankomst. Men när jag väl kom dit så var den inställd, de skulle ha ringt men hade missat. Så kan det gå, inte hela världen. Bokade om till ett senare datum då fler var anmälda och får se fram emot det istället.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

En annan som kanske inte fick det som hon tänkte var tösen som gjorde slut med pojkvännen för att han var för tråkig. Sedan gick han och vann 191 miljoner. Men det gjorde honom kanske inte roligare. Och hon var tydligen inte allt för pigg på att kommentera.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Tror jag är periodare. Ibland är det något jag är sugen på som jag kan äta varje dag. Just nu är det vitlöksbröd. Kan få ett sådant där obarmhärtigt sug. Så ikväll blev det TV-mys istället för kurs. Ghost Adventures och vitlöksbröd- livet kan vara sämre.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Jag har snurrat till min dygnsrytm nu igen. Är egentligen nattmänniska, men har lyckats hålla en något sånär normal dygnsrytm ett tag. Men efter att ha varit vaken sent för att ringa myndigheter i Sverige så har jag fastnat i att vara vaken sent. Inte för att det gör så mycket, men jag ska nog försöka fasa tillbaka igen.

Jag minns att jag en gång läste en undersökning som gick ut på att se hur en människa sover om kroppen fick styra. Försökspersonen var i ett rum utan att veta natt eller dag. Om jag inte missminner mig så kom de fram till att 6-8 timmar samt att man behövde en tupplur på dagen.

Inga kommentarer: