söndag 6 mars 2011

Mera film - Did you hear about the Morgans

Det här blev fredagsfilmen, hittade den bland utbudet att streama direkt.
Handlar om paret som ligger i skilsmässa och råkar se något som inte var meningen, därefter hamnar de i vittnesskydd program. Cheesy, blir nog min sammanfattning. Förutsägbar, en handling man sett tusen gånger innan. Inte en film jag rekommenderar.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤




Idag lördag regnar det i Ohio, regnade hela dagen igår också. Jag hade glömt att ta in min bil i garaget och blev varse om att sol luckan inte är tät. Hade en liten sjö i bilen. Tur jag har bra gummimattor. Nu står lilla bilen i garaget och torkar. Själv har jag fortsatt i makligt tempo. Spenderat mesta delen av dagen framför TVn och studerat konsten att göra ingenting. Jo, jag har erövrat några planeter i Super Mario och skrivit lite om mina erfarenheter att resa till USA. Innan jag kom hit sa jag alltid USA, hör det sällan här, US är benämningen här. Ja, lite of topic.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Ikväll blir det den här filmen. Jag har sett den innan och vet den är rolig.











¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
P har gett sig ut i regnslasket för att köpa Blizzard på DQ åt oss. Jag har beställt en Snickers. Dairy Queen är helt klart ett ställe att besöka när du kommer till US





1 kommentar:

Annika sa...

DQ är så gott!! Tycker också det är ett ställe man ska besöka om man turistar in the US.
Tror inte jag sett Morgans, men det kan jag ju har gjort. Det är väl en av de där förglömliga filmerna :-)
Kram från ett regnigt DC