söndag 6 mars 2011

Dont blame me! Jag har inte beställt snö


Snow!!!
Så här såg det ut när jag tittade ut från övervåningen i morse.
Känns som svenskt aprilväder. Och det är inte mitt fel!
Jag har beställt sommar och sol, så det så.

Jag blir så barnsligt glad när jag hittar något svenskt skandinaviskt, bekant från hemma.
Ja, ja... jag vet det står "product of Spain" , men jag låtsas det är svenska Marie Kex. Och de smakar faktiskt som det.

Just nu sitter jag och författar ett "nasty" brev till HSN. Skriver på svenska eftersom jag känner att mitt engelsa ordförråd är begränsat. Nej, jag ska inte sända det på svenska, fast det vore en kul ide. Nu ska jag bara översätta det

1 kommentar:

Annika sa...

Lite snö här också inatt, men den försvanna lika fort som den kom.
Marie kex lär inte vara svenskt. Det är väl därför man hittar dem i alla möjliga tappningar. De finns verkligen överallt, och det är ju bra.
Kram!!