onsdag 16 mars 2011

Nu är det isolerat, det går framåt sakta

Regn, regn och mera regn har den här dagen bestått av.

Idag har det varit renoveringsdag mest hela dagen. Har lyssnat på P1 och rapporteringen om Japan. Det är otäckt, men det finns så många som skriver mycket bättre om det än vad jag gör, så jag lämnar det vid att det är otäckt.
Renoveringen idag bestod av mer sandning, silikona skarvar och jag är tyvärr perfektionist när det gäller det så förmodligen kommer jag inte bli nöjd på ett tag.
Idag jobbade jag också med isolering. Den är klar nu, jobba med glasfiber är sådär och man får ha skydd från topp till tå. Känner mig lite som Mumiens Återkomst.

Här är då beviset på min isolerade vägg. Förmodligen säger bilden ingenting. Men jag är mäkta stolt.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Så var det dags för kvällsmat, alltid lika svårt att fundera på vad man ska äta. Men idag bestämde jag mig för sushi. Faktiskt har Kroger riktigt okej sushi att köpa i delikatess disken.
Har inte lyckats få P att förstå att rå fisk är gott, så han gjorde nån läskig chiligryta på mix.

Första gången jag åt sushi i USA var på en exklusiv restaurang down town. Jag förstod absolut inget av menyn utan beställde på måfå. Det var den otäckaste och dyraste sushin jag ätit. Dom hade sprinklat dressing/barbecue sås över allt. Hua!
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kvällen har jag ägnat lite åt mina kuponger, jag känner mig så rik när jag sorterar och klipper dom.

Inga kommentarer: